ZOLI2K3

Hogy miért nem jó a wagon?

1. Zörgés mindenhonnan, köszönhetõen a kemény gagyi mûanyag elemeknek és az egész összeszerelésnek. 2.5 millióért egy rohadt ajtókárpitra sem futotta…
2. általánosan negatív megitélés, 0 presztizsérték.
3. Megkérdõjelezhetõ karosszéria biztonság, kb. papírautó feeling.
4. Magas súlypont, szélérzékenység, teherautó feeling, vezetési élmény kb. wartburgal vetekszik.
5. Horror értékvesztés, kvázi eladhatatlan darab.
*******
Tvonitu kiegészítése:
1. Köszönhetõen… a magyar úttalan utaknak. Sima úton csendben suhan és csak suhan és csak suhan… ) Enyém rossz úton sem zörög.
2. Aki viszont már beleült is egyszer… “Jé, ez ilyen kényelmes, tágas, ennyi hely van ebben!? Nem gondoltam volna!
3. Három csillag, 1000 kg önsúly, mint bármely kategóriatársa.
4. Súlypont alul, a fejed van magasan, azért érzed így. ) . Ahol más autók kanyar elõtt fékeznek, sokszor én anélkül simán beveszem, csakazértis, dafke. ) Kerekek sarokponton, felboríthatatlan. Szélérzékeny? Valóban, viharos szélben száz km/h sebesség fölött már fogni kell a kormányt, ha nincs utas. Megoldás: viharos idõben stopposokat nehezéknek felvenni. ) Mikrobusz-feeling. ) A wartburg nem is volt olyan rossz autó, ergo elvitt A-ból B-bébe. )
5. Horror-értékvesztés. Egyik autó sem tizennégy karátos. ) Horrornak azt nevezem, ha veszek egy tízmillás autót, amit 3 év múlva 5-ért tudok eladni, ha el tudom adni…
********

Miért jó a Wagon?

  1. Relatív olcsó fentartás
  2. Megbízható
  3. Nem irigykednek rá az emberek
  4. Jól lehet benne pakolni
  5. nem sajnálom ha meghúzzák az oldalát

Leave a Reply

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..