EGY KIS BUHERA ZOTTYA001-TÕL

7 buherálás van amit megcsináltam ebben a tavaszi idõben. Van közte olyan amit sokan ismernek de…kezdjük inkább!

1: Mûszerfalvilágítás. Kipróbáltam többféle szint. Sárga, piros, kék. Még nem döntöttem el melyik marad piros vagy kék, idõvel meglátjuk.

2: Tudom nincs itt az ideje, de jön még nyár. Ezzel a mottóval hátsó napfényrolót raktam fel. Nekem nagyon hiányzott, minden autómon volt, megszoktam.

3: Hûtõrács krómozás. Itt szeretném megköszönni kedves tagtársaim segitségét, akik rögtön a segitségemre siettek/pü-ben és, e-mail ben küldték a tájékoztatókat tanácsokat///ugyuri,TÉZÉ, KÖSZI///

A krómozás után egy fekete fekete védõrácsot raktam fel mögé mert a krómot akartam kihangsúlyozni. Errõl sok kép van fenn, nem küldök.

4: Zenei hangzás. Végig olvastuk a lapon található összes irást és a fõnök /ezen a téren a fiam/ úgy döntött hogy nem marad meg egyik hangszóró sem. Az elsõt lecseréltük egy kétutas 10 cm-es 110watt “pajó”-ra. Mivel ez így nem nagy változás, itt említem meg, hogy lekondiztuk hogy a mélyhang kissé visszafogottabban szóljon elõl. A hátsókat sok rágódás és próbálkozás után a teljesebb belsõ hangzás érdekében a csomagtartó rovására a kalaptartóba tettük. Ezek 16″x19″-os négyutas SAL tipusúak. A vezetékelés a lapon megtalálható.

5: Hangjelzõ eszköz. Szép megfogalmazás! Tetszett amikor elõször olvastam. A lányom amikor a hangját meghallotta igy reagált: – mi ez a rekedt szamár hang?
Mivel igaza volt ezért a garásból elõhalásztam a jó öreg dupla kürtöt és ezt kapta meg a kis barátom. Nem volt kedvem a lököst levenni, ezért a motortérben kapott helyet. A gyárnak hála rengeteg üres furat található a motortérben, így ezeket felhasználva szereltem fel az eredeti vezetékeket felhasználva. A gyári csatlakozón a lehetõ leghosszabb vezetéket hagyva (késõbb lehet, hogy jó lesz) elvágtam és errõl tápláltam meg a két kürtöt. Nem elõre néznek de az eredetitõl kb.3x erõsebb a hangja.

6: Váltórudazat. Mivel ez nekem fájó pont volt, sokat törtem a felyem hogy mit tegyek vele. Gondoltam jobb lesz, ha lecserélem rajta a gombot, de még így sem tûnne el a nagy váltómagasság. Akkor gondoltam, hogy váltószoknyát csináltatok rá. Internet, ajánlatkérések, stb. 5000 Ft a vége. Na nem!!! Annyit azért nem! Ekkor eldöntöttem: elvágom. Magasság beállitása után jött a flex mivel nem jött le az eredeti gomb. A végeredményt láthatjátok.

7: LEGFÁJÓBB BUHERÁLÁS, amit nem maga csinál az ember és még ott sincs. Valamelyik idióta fiatal suhanc szórakozásából került ki. Szerették volna a zárat felfesziteni egy csavarhuzóval. Ehhez nincs mit hozzátenni. Majd kijavításra kerül.

“Röviden” ennyi volt most a buhera. Majd tavasszal folytatjuk!

Beküldte zotya001

Leave a Reply

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..