SARGA INDEX, FEHER INDEX

Bos- sal történt mini talink után gazdagabb lettem egy fehér oldalindex garnitúrával.Mivel a csatlakozója más mint amivel szeretett wagonomat ellátták, (7.kép, csatik ) így el kellett végezni egy kis átalakítást.
Az eredeti csati levágásától ódzkodtam, igy buheráltam hozzá egy átalakitót. Kellett hozzá egy megfelelõ méretû sarú (1 kép,sarúk) , 4db, és a fehér burás index csatijához igazítható akármi, amit én egy érhüvely vég nevû segédeszközben véltem felfedezni(2.kép,érhüvely vég) . Innentõl már gyerekjáték volt az egész, a 4 db toldó vezeték blankolása után ráraktam a sarúkat, illetve a hüvely végeket, amit elsö lépésben fogóval kell rálapitani(4.kép,összeszerelve), majd ajánlatosnak tarttatik rámelegiteni(5.kép, rámelegitve) , amit egy öngyújtó segitségével végeztem el, több kevesebb sikerrel. Ezek után a fehér index búra csatlakozójához illesztettem az összekötõ vezetéket, majd egy vékony, kis méretû fogó segitségével rányomtam. Itt már elég stabilnak mutatkozott, de a biztonság kedvéért még szigetelõ szallaggal is rögzittem(kép, kész). Bos útmutatása szerint vigyázni kell az eredti index lámpa kiszerelésénél, mert a csati könnyen visszacsúszhat a sárhányó mögé (kép,összedugva), és akkor biz ki kell bontani a kerék járati müanyag boritást. Összeszerelés után természetesen jött a próba, amit menet közben sem árt elvégezni, majd a teljes elolvadás, amit a tömör gyönyör okozott.(kép, csodálatos)) jó wagonozást mindenkinek.

Leave a Reply

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..