OTAKO ÉRVELÉSE PRO ÉS KONTRA

Negatív:

1. Ha gyosan hajtok utólérnek a zsaruk tehár nem elég gyors.
2. Sokat zabál még autópályán is (9,5l/100km) igaz 140-160 körül járok vele.
3. Városban még többet eszik de igaz, hogy a többiek még csak keresik a kuplungot de közben én meg már túl vagyok az Oktogon és nem is nagyon csikorgatom a kereket mer drága a gumi.
4. Oldalszél érzékeny fõleg 130 felett de nem billeg jobban mint régen a Wartburg.
5. Csak 9 db 17″ colos monitor fér bele gyári csomagolásban.
6. Ezt is mosni kell mint bármelyik másik kocsit.
7. Olyan a torló légellenállása mint egy 3ajtós …… ruhás szekrénynek …. lapjával.
8. Nem elég vastag lemezbõl van és amikor félre lökdösöm a gyalogosokat meg a bringásokat az útból akkor ronda horpadás marad utánuk.
9. Ennek is fizetni kell a szervízéért.
10. Ez sajnos nem romlik el és nem lehet rajta annyit barkácsolni mint régen a trabijaimon.

Pozitív:

 1. Nem annyira gyors, hogy átlépjem vele a félelem küszöbömet
2. Nem fogyaszt sokat még autópályán sem (max. 9,5 l/100Km) igaz, hogy ez padlógázon és légkondival volt
3. Városban nagyon dinamikus kis autó és könnyû vele parkolni.
4. Bár oldalszél érzékeny mégsem billeg annyira mint a Wartburg , pedig annál jóval magasabb.
5. Képzeljétek 9 db 17″ monitor fér bele dobozostul. Az 1,5 légköbméter
6. Amennyivel magasabb annyival kevesebb kosz verõdik a tetjére és könnyebb a tetejét mosni.
7. Akkora halat még nem fogtam, hogy lelógjon a tetjérõl, de tényleg jól lehet horgászni a felnyitott csomitartó ajtó alól.
8. Ügysen lehet vele kerülgetni a részeg gyalogosokat és bringásokat.
9. Szerencsére nem kerül túl sokba a szervíze.
10. Hála a tervezõjének nem romlik el mer öreg vagyok én már (42) a ház elõtt a parkolóban pl. hengerfej pakolást cserélni ami a trabiban volt 3 havonta vagy esetleg gyûrûzni

Leave a Reply

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..