Az izzót gond nélkül kicseréltem, de csak halványan világított. Még mindig nem gyanakodtam, láttunk már hibás bontatlan új termékeket, hát kicseréltem a két oldalt. A helyzet ugyanez volt, a bal világított a jobb pislákolt. Mivel nem láttam semmit csak némi rozsdafoltot úgy döntöttem, hogy leveszem a hátsó lökhárítót. Nem volt nehéz, néhány csavar és patent valamint a hátsó lámpa eltávolítása után könnyen leemelhetõ volt. Ekkor több dolog is a szemem elé tárult aminek nem igazán örültem.
Azokon a helyeken ahol a kerékdob felveri a vizet minden kátránypöttyös és sáros volt, ahol fel tudott gyûlni ott agyagos sár tapadt meg, ami száraz volt hála az elmúlt idõszak napos idõjárásának. A rendszámtábla lámpatesthez az egyik vezetéket a lélek tartotta, mikor hozzáértem elvált a sarutól, ami már amúgy is porladozott.
A rozsda nem csak a világítás tartólemezét kezdte meg, hanem a lámpa fémalkatrészeit is. Ekkor hívtam a Suzuki szervízt Székesfehérváron, mivel az autóm 2,5 éves és úgy gondoltam ez garanciális probléma. Másnapra kaptam idõpontot.
Korrektek voltak, mondták, hogy a lámpa természetesen garanciás és komplett cserélik, de nincs raktáron, így rendelni kell, egy nap alatt meghozzák. A rozsdára viszont csak a vállukat vonták, mert az a „felületi” kategóriába tartozik. Hát itt tartok, várok az alkatrészre és magam kezelgetem (rozsdaoldó, hibajavító) a tartólemezt. Amit ajánlani tudok nektek, hogy kukkantsatok alá az autónak, nehogy titeket is meglepetések várjanak. A rejtettebb zugokat meg érdemes szemmel tartani (pl. elsõ – hátsó kerékdob mögötti terület)
(További képek a Buherátor képtárban)
Beküldte cateye