ÉN IDÉN MÁR NEM IZZADOM..DUBAI TE KIS FORRÓ..

Volt szerencsém? június 4-tõl 9-ig egy dubai tanfolyamon résztvenni. Az Emirates SkyCargo új rendszerét tanultuk NGCS=New Generation Cargo System. Megpróbálom leírni az élményeimet.. Forróság, szerintem a lényeget el is mondtam

Forróság! Amikor 5 óra repülés után este 11-kor kiszálltam a gépbõl azt gondoltam, hogy milyen forró is a hajtómû ennyi repülés után .. de nem múlt el az érzés a lépcsõn letotyogva se..addigra már kezdtem lefolyni.. fejest ugrottam az agyonkondizott buszba és marhára elgondolkoztam, hogy ezt hogy élem túl.. 39 fok volt éjjel 11kor.. Másnap szabadnap volt és kicsit elindultam nézelõdni… 1/4 óra után szárazakat hörögtem.. vettem vizet és vedeltem.. 1km-en 4 és fél litert nyomtam.. de csak így lehetett kibírni a 46 fokos enyhe reggelt.. na onnan már csak taxiztam (Toyota Camry az összes), ami nem drága köszönhetõen a 67 ft-os benzinárnak :/ és ezt már szídják mert 57 volt mé pár hónapja.. Na szép volt, érdekes volt.. de rohadt forró . Ha valaki oda készûl akkor azt csak novembertõl márciusig tegye akkor el lehet viselni azt a 26-30 fokot.. Kocsik: alap autó az 2lityis, sedán, általában Toyota Corolla vagy Nissan valamilyen helyi változatban. Onnan aztán a csillagos ég.. fehér lepeles barátaink Toyota LandCruiser 4.5EFI motorosát kultiválják, nekik az az alapgép. Kisebbel csak a melósok járnak. Rengeteg Porsche Cayanne-t és hasonló kategóriájú gépet láttam, egy pár Ferrari és Bentley társaságában. RR nem sok volt, mert mint kiderült a gazdagok ilyenkor Európában hûsõlnek ))) NA DE a LÉNYEG, csatolok egy fotót hogy azért a mi fajtánk sincs kiveszve onnan .. igaz egy Ignác volt csak de SUZUKI Na allah legyen veletek az utakon!!
Beküldte WagonR+

Leave a Reply

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..