A SZOLGÁLTATÁS ÁRA ÉS TARTALMA…

 A napokban fordult elõ velem, hogy autópályától távol élõ vidéki létemre a fõváros környékére szólított szerény üzleti életem. Mivel az idõ pénz, ezért ha teheti az ember a gyorsabb autópályát választja, még ha az pénzbe is kerül. Sõt, ha lehet az idõn spórolni, még matricavásárlásra sem veszteglünk a sorban egy benzinkút shopjában, ha azt mobilon is kifizethetjük. Praktikus dolog ez, és 4 nap után nem kell azzal veszõdni, hogyan távolítsuk el a matrica naptól rásült maradványait a szélvédõ belsõ felületérõl. Dicséri is magát ezért úton, útfélen egyik régi mobilszolgáltatónk, hogy elsõként teremtette meg e telefonon történõ vásárlás lehetõségét, igaz csak elõfizetéssel rendelkezõ ügyfeleinek.

Küldöm is nékik a rendszámot sms-ben az anyós ülésrõl, hisz jelenlegi egészségügyi állapotom nem enged a volán mögé ülni. Alig haladunk tova, jön is a válasz sms, amelyben kérnek a vásárlás tényének megerõsítésére, tehát küldjem vissza, hogy OK. De alig, hogy megteszem, sikertelen vásárlásról kapok vissza igazolást. Már a pálya elõtti városból kifelé tartunk, ezért gyorsan megismétlem a fenn írtakat, de a válasz ugyanaz.

Nincs mit tenni, így hajtunk rá a sztrádára, miközben érdeklõdöm a mobil cég telefonos ügyfélszolgálatának 22. menüpontjából elõvarázsolt személyes ügyintézõtõl, hogy mégis mit teszek rosszul. De szerencsémre megnyugtat, hogy én ugyan mindent jól csináltam, csak az õ rendszerük áll már második napja. Gratulálok! Talán többet kellene mûszaki fenntartásra fordítani, és kevesebbet PR-ra, de gurulunk tovább.

Bizony csak gurulunk, mert bár sztrádán vagyunk, de több piros gyûrûs táblában figyelmeztet bennünket a 60-as szám a maximális sebességre. Már kezd a bûntudatom alább hagyni, hogy ezért nem fizettünk eddig. Ennek ellenére behajtunk az elsõ pihenõ kútjához, és hozzájutunk a kívánatos matricához. Ettõl ugyan gyorsabban nem haladunk, hisz a maradék 30 km-en még kb. 3* kell korlátozásba futnunk, hogy már-már a fõút 90 km/h-s átlaga is magasabb lett volna, ráadásul ingyen.

Sebaj, vissza többet használjuk majd a sztráda biztonságát, így erre gondolva nem tûnik haszontalannak a vásárlás. De bizony ember tervez, Isten végez, így azon a szakaszon sem nyertünk semmit.

No, most ha kiszámolom, hogy a négy napért fizetett összegnek csak a 25%-áig használtam volna csak ki a pályadíjat, mert a következõ napokban nincs rajta utam, de ez alatt az egy alkalom alatt is csak bosszankodtam, hát fel merül bennem a kérdés, hogy mit is kap az autós a pénzéért? Kivel, és hányszorosan is fizettetik meg az építés költségeit?
Beküldte Little black 16

Leave a Reply

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..