WR+ indexkar csere

Ma ismét eljött a szerelés napja. Nem kapkodtam el. Már vagy fél éve kínlódunk az irányjelzővel. Volt műszakin, akkor a szerelő biztos befújta, mert nem volt már fénykürt, félő volt, hogy letépem a kart magam felé. Aztán hatott az olaj, mert olyan laza lett, hogy ma már a gravitáció is kitette balra az indexet. Nagyon kellemetlen volt a nejemnek is.
Rákerestem és lám, 2400 a próbált, és 5200 volt az új, azonnal a város túloldalán.
Vajon a próbált miért csak próbált? Ezek típusra mennek, miért nem volt jó?
Így az újat választottam. Nem vagyok naiv, ez is után gyártott lehet már.

Csak ki kell pattintani és csere és kész 🙂
Azért nem. Levettem a kormányoszlop borítást (alul
1 csavar, majd, ha az alsó lent van, akkor a felsőt két
oldalon fent, belül fogja 2 csavar)
Az új esetében látható a fül, ami beakad, így a régin
kapásból látom, hogy hol kell megnyomni, és már ki
is jött a helyéről. A kábel csati szintén ilyen, és nem
kell gondolkodni sem.

Csak azt hiszitek. Mert nem ment fel az új!!!!!

Az új vékonyabb, ami nem gond. De az idióta tervezője megtartotta az eredeti vastag részt 2 rugónál (nem tudom mi a szerepe, mert nélküle is müxik)

A képen a régi és egy kis Photoshop 🙂 Mert az újat olyan gyorsan betettem, hogy lemaradt a fotózás. De láthatóan vékonyabb, és kilóg a rugó helye.
Így ez kiáll, és a csati nem megy rá (talán később itt volt 2 lyuk az ellendarabon – nekem pont 2003-as az első új széria).

Gyors döntés: kiálló rész pengével pápá. Rugó ki, majd a rugó vissza, mert az ellendarab pont
benyomja a helyére, és lám a rugó is megmaradt.

Az eredeti képe.
Ezek a rugó helyei, ami megmaradt az új
esetében, mint egy kis oszlopocska.

A 2 darab katt össze, be a helyére katt,
vissza a burkolat (na itt volt 2 kör, mert
nem akart beakadni a 2 drab) és kész.

by ratio

Leave a Reply

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .