KAPCSOLJUK BE AZ ÜLÉSFÛTÉST!

Már ha van a típusban!

De ez talán csak a 4*4-es változatban járt a WR+ tulajdonosnak. Pedig a hajtásláncban szegényebb kivitelekben is beköszönt lassan az a belsõ hõmérséklet a reggeli indulásokkor, amikor nem a klíma kapcsolóhoz nyúlunk elõször. A hideg motornál pedig egy kis ideig (a DDIS változatnál még türelmesebben) várnunk kell, amíg megjön a meleg levegõ. De az ülés attól csak jó késõn lesz kellemes hõmérsékletû. Akinek van szivargyújtóba dugaszolható üléspárnája, kezdheti keresni azt a garázsba, hová is került az elõzõ szezonvég óta. Nos én megtaláltam õket, de valahogy már nagyon nem tetszettek.

A régi trikó üléshuzat alatt még csak-csak el is fért, de amióta minden ülésen teljes védõhuzat van, hát sem alatta, sem felette nem mutat jól. Belevágtam hát a buherálásba, és kiépítettem az elsõ üléseket. (1. ules kiszereles.jpg )(A képeket megtekintheted a Buherátor képtárban, vagy a linker kattintva!)

Aztán némi családi segítséggel szétbontottuk a multiáruházas hõkapcsolós fûtéspárnákat. (2. futheto parna szetbontasa.jpg )

A kiszerelt ülést elõször két részre bontottam: 1. hátlap; 2. ülõfelület. Az elsõrõl igen könnyû a gyári huzatot eltávolítani. A lényeg, hogy az alsó élénél kezdjük el a mûanyagsínt szétpattintani. Ezek után a kibontott fûtésszálakat amelyek már csak egy vékony paplanban voltak, fel kell varrni a hátlaphoz. (3. Háttámla futes.jpg ) Ezt az ülõlapnál is el kell végezni, miközben a fûtõszálakat a két résznél ideiglenesen el kell vágni. Az ülõlap felületének a lebontása kicsit komplikáltabb, de akinek az elõzõ sikerült, ez is fog. (4. ulolap futes.jpg ) Ezek után mindent az elõzõ mûveletekkel ellentétesen a helyére rakunk, a fûtõszálakat összekötjük, fõleg ügyelve az ülésnek a kocsiszekrényhez való erõs rögzítésére.

Már csak némi bontható csatlakozó ( pl: aranyozott RCA lengõdugó + aljzat) és két relézett nyomógomb ( 5. futes kapcsolók.jpg) és már kezdõdhet is a teszt üzem. A jól sikerült munka után a mérés azt igazolja, hogy így már kellemesebben elhelyezkedhetünk a volán mögött a ránk váró évszakban is. (6. Bekapcs utan 2 p.jpg ) Jó buherálást a hideget nem kedvelõknek! LB-16
Beküldte Little black 16

Leave a Reply

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..