Tiéd a honlap, magadnak építed!…

Mi van wagonosok!? Nem kell szerelni a járgányt? Elfogytak a témák? Üres a hibajegyzék?? 🙂

Ne feledkezzetek el arról, hogy ha olyan szerelést hajtotok végre ami a többiek számára is hasznos, azt örökítsétek meg!
Ha valami spéci extrát építesz a wagonkába, ide a leírásával!

A pdf-formátumban közölt leírásokat szívesen közzétesszük a szerző megjelölésével, mások okulására!

Egy kis statisztika:
A tavaly év eleji újraindulás óta a Buherátor cikkeket összesen 2382 alkalommal töltötték le a regisztrált tagok és 21215 oldalletöltés történt a “Buherátor” képtárban. Ezek után egy kis kiegészítés a címhez: Tiéd a honlap, NEM CSAK magadnak építed!

Mit kell tenned, hogy Te is a Buheráció Sztárja legyél? Küldd el a pdf-ben készült leírásokat nekem – és máris közismert Wagonbuherátor leszel! 🙂

5 hozzászólás

      1. Réges régen az egyik haver otthon saját maga akartza függetleníteni a telefont mindenféle tudás nélkül. Természetesen az lett a vége, hogy be sem lehetett kapcsolni a telefont. Mobilos fórumba kellett feltenni egy topicot, aminek a következő címet adta: Önképző szakbarbár segítséget kér” 😀

  1. Sziasztok!
    Hát nékem több problémám is van épp, amik akár még össze is függenek.
    Kezdődött azzal, hogy mintha dadogósabb lenne a motor, ez akkor jelentkezik amikor elveszem a gázt.
    Aztán a Km óra napi számlálónál tűnt fel, amikor ég a világítás, hogy mintha villogna ott a háttér megvilágítás az lcd panelen, nem alapjáraton hanem normál menet közbeni tempónál.
    Aztán bő másfél hete Sport kipufogóm lett, bár én nem tettem érte semmit, mi több nem is örülök neki. 🙁
    Szóval elölről a motortér felől menet közben döm brömm jó mély hangú kipufogó dübörgés hallik. Aknám nincs, aláfeküdni meg még nem volt “hangulatom” 🙂 A motorház tetőt felnyitva mintha a katalizátor(?) környékén némi olajpöttyözést látnék, de ez lehet félrevezető infó. Mert álló motornál néztem meg.

    1. A villogásnak két oka lehet. Az egyik, valahol kontakthiba van a műszeregység megvilágításánál. Lehet az izzónál ahogy benne van a foglalatban. Barátnőm más típusú autóján már alig világított egy-két izzó. Vettem 25 db-ot, hogy kicseréljem az összes izzót. Mindössze 1 db volt kiégve, az bösszes többi nem érintkezett a foglalatnál.
      A villogás másik oka lehet a feszültségszabályzó hibája. Rendszertelen a villogás, vagy van benne rendszer? Este a fényszóró izzóján is látszik a villódzás? Nekem a 4T Wartburgban volt rossz a feszültség szabályozó. Pár másodpercenként erősödött, majd halványult a világítás. Műszerrel rámértem, akkor jöttem rá, hogy ez így nem oké. A fesszabályzó csere negoldotta a problémát.

Leave a Reply

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..