2002 es évjáratú, G13BB motoros wagonom 72.000km-nél elkezdett rángatni.
Ritkán, aztán hétrõl-hétre gyakrabban. Elõször melegen, aztán hideg motorral is. 2000-3000 fordulatnál. Lassú gázadással.
Elõször MAP szenzor hibára gondoltunk, kicsit jobb is lett MAP szenzor cserével fõleg az alapjárat. De a végleges megoldás a TP poti csere lett.
Utánajártam G13BB motorok elõfordulnak gyári hibás TP potik, illetve EGR szelep a másik kritikus szereplõ (ha van). Enyémen nincs EGR ezért ez ki volt zárva.
Remélem tudtam segiteni G13BB motoros kollégák!
Ritkán, aztán hétrõl-hétre gyakrabban. Elõször melegen, aztán hideg motorral is. 2000-3000 fordulatnál. Lassú gázadással.
Elõször MAP szenzor hibára gondoltunk, kicsit jobb is lett MAP szenzor cserével fõleg az alapjárat. De a végleges megoldás a TP poti csere lett.
Utánajártam G13BB motorok elõfordulnak gyári hibás TP potik, illetve EGR szelep a másik kritikus szereplõ (ha van). Enyémen nincs EGR ezért ez ki volt zárva.
Remélem tudtam segiteni G13BB motoros kollégák!
Beküldte modro