AUTÓVÁLTÁS.

Sajnálattal értesítelek titeket, hogy a Bükk vizes sáros köves útja annyira megviselte a kicsi kocsimat, hogy kénytelen voltam lecserélni egy terepjáróra.

A jobb első kerékcsapágyat a tavaszon kellett cseréltetnem, most a hátsókerekek már zúgnak, a kanyarokban néha recsegett is.
Időnként elment az alapjáratom, tudj isten mitől de visszaállt.
A legdrasztikusabb a kuplung volt. Egyszerűen nem emelt szét! Aztán, ha álló motor mellett beraktam 1 be, önindító, oszt utána dolgozott a kuplung rendesen. Szerelők nem tudtak vele mit kezdeni, csak találgattak. A klubtagoktól még annyi reakció sem jött, hogy mi sem tudjuk. Úgy hogy továbbadtam.

Most egy tatabányai kereskedésben van. 128e Km. 7 évesen. Én 3 évig nyúztam, kb 30 ezret toltam bele. Ebből kb.: 2 ezer a Bükk köves föld újain. Az előző tulaj a Bakonyban lakott. Úgy tűnik tőle is kapott rendesen. Jelenlegi autóm, egy 13 éves SsangYong Korando Family 2.3D RS. Ezzel is várhatók problémák, de ha kijavítom, ez továbbra is terepjáró marad. A Suzuki Jimny kicsinek bizonyult.
Tény hogy a WagonR+ nem terepre való. Főleg úgy nem ahogy Én használtam. Ugyuri a tanúm rá. Ő látta, videózta. Azért továbbra is tag maradok. Baráti üdvözlettel Papsimuvek / Fedor Béla /
Beküldte Papsimuvek

Leave a Reply

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .